2009-01-27

Tjäna pengar del 8

En av sakerna man kan tjäna pengar på är att se över sin telefoni. Ska man ha en fast telefon hemma eller ska man bara använda mobilen eller ska man använda båda? Den fasta telefonen överger väldigt många nuförtiden. Jag själv till exempel. Jag använder bara Comviq kompis som kostar mig ynkliga 75:- kronor i månaden. Brukar höra om folk som säger att dom fått en telefonräkning på 800:- kronor. Då ler jag och tänker att det har jag nästan på ett helt år. Så visst finns det pengar att tjäna på den fronten. Man klarar sig rätt bra utan den fasta telefonen, det är min erfarenhet. Sedan får man hålla lite koll på vad vänner och bekanta har för abonnemang på sina mobiltelefoner. Kan man snacka ihop sig lite så ringer alla billigt till varann.

1 kommentar:

  1. Jag har också en blogg här men det är så få som hittar hit!

    SvaraRadera