2011-07-26

Sparande Juli

Dags för en ny summa att spara för denna månad, trotts att jag haft lite utgifter och har handlat en del som man behöver ibland ser det ljust ut. Har även en del obetald ledighet som kommer framöver men jag tror jag kommer kunna få undan rätt okej siffror ändå. Jag satte undan +8.050:- idag.

Har unnat mig en hel del detta år och det känns bra att jag fortfarande kan spara i en bra takt. Tror det blir en rätt bra summa i slutet av året. Trotts att jag inte har brytt mig om att tokspara i år.

Har även en liten "hemma buffert" på +4.300:- Men den är till för att spenderas på diverse saker som behövs med tiden.

Siffrorna i högermarginalen är uppdaterade!

2 kommentarer:

  1. Har du inte tänkt dej ngn sem nu under sommaren eller bar du bra tips på lågbudhetsemester oxå?
    H
    Ola

    SvaraRadera
  2. Ola: Jorå, jag har haft semester både i Juni och Juli samt har mer semester nu i Augusti. Men har inga planer på att resa utomlands. Jag trivs bäst på hemmaplan.

    Lågbudgetsemester, jadu, man kan faktiskt ha det väldigt bra hemma i Sverige under semestern med. Jag tycker inte man behöver åka till Grekland eller diverse länder. Sverige är fint och erbjuder mycket.

    SvaraRadera