2013-06-06

Pengar till midsommar 2013

Idag hade mina pengar till midsommar trillat in på banken, dvs skatteåterbäringen på hela +359:- kronor. Var tidigare än vad jag trott att dom skulle komma, inte mycket att hurra över kanske, men täcker lite småsaker framöver.

Nästa sparande känns inte långt borta då jag tyckt tiden rullat på rätt bra den här månaden. Ska även bli intressant att följa den resterande biten av året som är kvar. Ska sätta mig och räkna på det efter junisparandet och försöka komma på vad jag ska landa på i december på ett ungefär.

Nu ska jag läsa ekonomidelen...

2 kommentarer:

  1. Jag är också imponerad över att skatteåterbäringen kom så fort. Hade den igår på kontot och stoppade genast in den i planerade aktieköp. Trevligt när portföljen växer i antal, och jag hoppas ju att värdet ökar också. Ha en bra "flaggdag"

    SvaraRadera
  2. Det var kul! Ja detsamma! Hoppas att värdet stiger.

    SvaraRadera