2015-07-27

Sparande Juli

Fick lön i fredags och har väl haft lite fullt upp sedan dess, men nu kommer ett nytt inlägg av mig angående mitt sparande den här månaden. Jag fick även ett lite mindre belopp i ränta på en fast placering jag hade liggande sen ett år tillbaka. Det blev +708:- efter skatt. Alltid nåt! Månadens sparande hamnade på +8.485:- så totalt sparade jag +9.193:- den här månaden. Känns riktigt bra och just nu känns det som jag har medvind i sparandet. Nästa månad kommer ligga över normalt sparande med då jag kommer få en bättre lön än vanligt.Vi får se hur mycket det blir då.

På återseende!

4 kommentarer:

  1. Mot miljonen! Bra jobbat!

    SvaraRadera
  2. Tänk om jag varit lika klok som du för typ 20 år sedan! Då hade tillvaron sett lite annorlunda ut.
    Kör hårt med sparandet & Lycka Till! Du fixa´t!!

    SvaraRadera
  3. Anonym: Tack för dom orden. Det är aldrig försent!

    SvaraRadera