2016-03-11

14 dagar kvar!

Ja nu är det väl snart dags att börja räkna dagarna till det att man kan titulera sig Miljonär med. Det händer väl inte alla, kanske rätt vanligt i vårat land dock. Vi har ju väldigt mycket folk som har sjusiffriga konton och inte alls tycker det är så märkvärdigt. Men för mig har det varit en lång resa.

Det roliga är att mitt sparande nästan har varit som en vardaglig sak som att betala hyran varje månad. Det har blivit en sån vana under alla år att jag nästan knappt reagerar på det längre. Gör man nåt till en vana så blir det ju en vana till slut.

Jag tänkte göra en helt ny sak här på bloggen och det är att jag kommer ha en frågestund under detta inlägg, så om du/ni undrar något så kommer jag göra ett inlägg framöver och besvara dom frågorna jag kan och som är relaterade till mig och min blogg.

På återseende!

5 kommentarer:

  1. Kul att miljonen närmar sig! Grattis!
    Jag har nyligen börjat min resa, så jag har ännu en hel del kvar till miljonen...

    SvaraRadera
  2. Fan vad roligt! Jag har följt dig ett tag nu och vet att du har arbetat hårt för din titel. Snart där ;)

    SvaraRadera
  3. Framtida Frhet: Tack! Ja det är bara sätta upp kortsiktiga och långsiktiga mål så är du där i framtiden. Jag får börja följa din resa!

    Andreas Ekman: Tack för dom orden! Det uppskattas! Snart där..

    SvaraRadera
  4. När man har kämpat under lång tid för att nåt ett stort mål så kan det ju uppstå en slags tomhet när glädjen väl har lagt sig.
    "Vad skall jag nu göra när mitt stora mål är uppnåt?" typ som idrottsmän som vinner OS guld osv.

    Har du några tankar kring detta, vad händer nu? Nya mål eller räcker det så?

    Hur många personer i din närhet som vet vem du är vet att du har sparat?
    Är det inte lite tråkigt att inte kunna dela denna framgång med fler än oss bloggläsare?

    Och kanske viktigast av allt, HUR kommer du att fira?

    SvaraRadera
  5. Vad händer sen när målet är uppfyllt?

    Hur kommer du att fira?

    SvaraRadera