2012-06-24

Sparande Juni

Får lön imorgon och har räknat lite som vanligt här hemma och jag ska sätta av +7.400:- den här månaden då jag inte har så mycket utgifter.

Halva året har gått och det är bara sex månader kvar tills december. Hoppas jag kan passera nästa gräns i alla fall. Men är som sagt inget jag fokuserar på. Det som blir över varje månad blir över som sagt.
Tycker det var bra att jag tog steget och satte undan en stor summa på ett år tidigare, för det känns bra såhär i efterhand och kommer kännas ännu bättre den dagen jag får tillbaka dom.

Nu var midsommarhelgen slut! Tyvärr! Dags att börja jobba igen.

Högermarginalen är uppdaterad..

/PengarochCash







2 kommentarer:

  1. vad härligt att kunna spara så mycket som du gör=) Det är en sann inspiration att läsa din blogg. tack=)

    SvaraRadera
  2. Minna: Tack så mycket! Kul att höra.

    SvaraRadera