2013-07-25

Sparande Juli

Då var det strax augusti och mer semesterveckor till mig. Ska bli kanon att få komma bort från jobbet ett tag till nu. Satt just och gick igenom räkningar och lön, alla räkningar är betalda och fick en bra lön plus att jag hade lite kvar sen förra med så denna månad blir det hela +10.000:- som sparas undan. Då har jag ändå hyfsat mycket kvar till mat och diverse andra inköp som jag kommer göra. Så det känns väldigt skönt.

Dom kommande två månaderna kommer bli bra med då jag får lite mer i lön pga att jag haft semester. Så det blir mycket undanstoppat såhär under sommaren.

Nu är det dags för frukost och sen iväg och handla.  Ni som läser få ha en bra sommar och en avkopplande semester!

2 kommentarer:

  1. Bra jobbat! Du räknar inte med att bränna mer flis under semestern?

    SvaraRadera
  2. Spara smart: Tack! Jo det blir nog lite mer än tänkt, men jag har så det täcker som tur är. Blir inga grova inköp sådär.

    SvaraRadera