2014-06-13

Sparande Maj

Nu är man tillbaka igen, vart lite sent angående Maj sparandet, Men haft fullt upp. Jag satte undan +4.000:- förra månaden, lite väl klent mot vad jag brukar spara. Men bättre än inget! Nästa månads sparande är osäkert då jag har semester så vill inte sätta undan nåt förrens i slutet på Juli. Så får bli ett dubbelsparande då

Annars har det väl inte hänt så jättemycket, har iofs satt undan ett två års sparande och ett mindre ett års sparande i Maj resp Juni., Dom genererar ca +22.700:- efter skatt. Så dom pengarna inkommer lägligt samma år som jag kommer nå miljonen eller när jag just passerat den. Så valde att ha en på två år.  Allt det inträffar nånstans under 2016.

Halva det här året har redan passerat, tyckte just vi kom in i ett nytt år och om sex månader är det nytt år igen så 2016 känns inte så himla långt bort ändå. Så det ser jag fram emot!

Ska göra en sammanställning framöver av vad som finns totalt på mina konton med, börjar själv tappa focus på det, så det är dags för en genomgång!

Helg nu och avkoppling väntar!

/Pengar och Cash



1 kommentar: