2009-12-08

Fin möjlighet

I början av nästa år så kan det komma en chans för mig att få jobba lite extra genom ett extrajobb. Det kommer i så fall bli på deltid och jag kommer inte ha nån jättehög lön. Men runt 5.000:- extra borde det nog ge som minst per månad. Det i så fall skulle göra väldigt mycket för mig och mitt sparande. Då skulle mitt sparande bli minst femsiffrigt varje månad. Så jag väntar med spänning för att se om det blir möjligt nästa år.

Jag kommer då ha ca 8-9 timmars jobb totalt per dag och kommer jobba ca 45 timmar i veckan. Extrajobbet kommer vara rätt slappt om jag nu får tillgång till det. Jag kommer berätta mer om det blir aktuellt. Men det blir inget helgjobb för min del utan jag håller mig endast till vardagarna. Vill ha ett liv med en del ledighet med annars mår jag inte bra i längden. Har ju prövat på att ha 50-60 timmars veckor för några år sedan och det är inget som jag strävar efter igen.

3 kommentarer:

  1. MINST femsifrigt alltså :-) Du har rätt inställning!

    SvaraRadera
  2. Underbart! Håller tummar o tår för att du landar det där jobbet! =)

    SvaraRadera
  3. TMP: Yes! Tackar!

    S.E.F.O: Ja, hoppas det går vägen. Tack!

    SvaraRadera