2009-12-22

Sparande December

Såg redan idag hur mycket lön jag får och jag sätter av +6.236:- för denna sista månad för året. Det vart över förväntan för trodde inte det skulle bli mer än drygt fem tusen, så det bådar gott inför Nyårsmålet.

Har uppdaterat alla siffror i högermarginalen. Årssparandet är på sin topp just nu och kommer nollställas den 1:a Januari.

Måste säga att det har gått över förväntan då jag hade som mål att få ihop +50.000:- detta år. Det målet sprack rätt tidigt under året då jag hade tur med bankränta och skatteåterbäring. Nyårsmålet kommer jag nå upp till när bankräntan betalas ut i början av Januari.

3 kommentarer:

  1. Vad härligt att du har haft ett bra år! kanon! Ville önska dig en god jul!
    Kram Minna

    SvaraRadera
  2. Önskar Dig en god fortsättning på julhelgen och ett Gott nytt år! Verkar ha gått bra med ditt sparande i år! Jag är också nöjd med mitt sparande, och det som jag har kunnat unna mig tack vare det!

    SvaraRadera
  3. Tackar! God Jul på Minna och Spargrisens Mor med.

    SvaraRadera