2009-11-18

Envis inför helgen

Att man blir dålig ibland sånt händer alla. Idag har jag varit genomförkyld och haft feber hela kvällen. Men envis som jag är ska jag jobba torsdag natt och fredag natt. Jag får stå ut bäst jag kan. Har ingen lust att dra på mig några sjukdagar när det snart är helg.

Börjar närma sig löning snart med och det känns bra. Ska bli intressant att slänga undan en summa nästa vecka igen. Har mer kvar på lönekontot idag än jag hade räknat med. Så kanske kan slänga in 6-700:- extra sen.

Nu ska jag proppa i mig Alvedon tänkte jag. Jag som avskyr att ta läkemedel för att jag tycker inte dom fungerar så bra. Mest Alvedon biter dåligt på mig. Men vi testar.

6 kommentarer:

  1. Aldrig kul med "flunsor"! Har nått som går här hemma också... =(
    Krya på dig så gott det går! =)

    SvaraRadera
  2. S.E.F.O: Det är jättejobbigt! Tack! Hoppas ni kryar på er med.

    SvaraRadera
  3. usch då! Sänder krya på kramar! =)

    SvaraRadera
  4. Usch jag hatar att var sjuk :( Krya på dig!
    Jag har däremot ett tips om alvedon inte funkar så bra. Ta 2 alvedon + 1 voltaren T funkar jätte bra :)

    SvaraRadera
  5. Attans vad trisst att vara krasslig.. Krya på dig!! =D

    SvaraRadera
  6. Tack för er omtanke! Mår bättre nu:)

    SvaraRadera