2012-02-14

Framtida uppsving eller framtida nedsving?

Har inte spenderat så mycket som det var tänkt under årets början så det lär bli ett rejält uppsving den 24:e februari när nästa lön dimper in på kontot. Har inte kollat av siffrorna nu utan det redovisar jag när nästa lön är på ingående.  Men ska bli intressant att se vart jag hamnar nånstans.

Har även hört lite rykten om att min arbetsplats/branch kanske ligger lite risigt till. Jag vet inget än men finns en chans att jag kanske inte har jobb i framtiden. Skulle kännas riktigt surt för min del. Speciellt nu när man äntligen är på väg nånstans med sparande och allt det övriga som jag kämpat för i livet. Är mest rädd för att jag skulle tappa lusten i ett sånt skedde och gå in i väggen som jag har gjort en gång tidigare. Men det får framtiden utvisa. Jag hoppas jag kan ha kvar min deltidsanställning i många år framöver.

Mitt förra inlägg vart det inte så mycket feedback på märkte jag. Minns när jag frågade 2011 så rasslade det in svar och det var kul att läsa. Men i år har alla gömt sig känns det som, eller så har många inte så mycket att berätta kanske? Vad vet jag?  Hoppas på ett uppsving där med!  Ja vi ses och hörs vid löning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar