2012-02-01

Frågor och svar

Ja har fått en hel del frågor förra året som jag inte nödvändigtvis tänker svara på, men jag har valt ut ett urval som jag kommer svara på här.

1#  Har fått frågor om varför jag bloggar och vad är målet med mitt sparande?

Svar: Ganska enkelt för min del, jag använder bloggen som en sorts "ekonomisk dagbok" för mig själv helt enkelt. Men samtidigt delar jag med mig av den till er läsare. Mitt mål har och kommer alltid vara att ha trygghet i vardagen. Har inga planer på att köpa nån sportbil eller nåt åt det hållet.

2# Lever du ensam eller har familj?

Svar: Jag bor ensam men är särbo, har en underbar flickvän sen många år tillbaks.

3# Sen fick jag en fråga om semester och om jag brukar åka utomlands.

Svar: Nej, jag har aldrig varit så mycket för charterresor direkt. Jag trivs väldigt bra här hemma i Sverige.

4# Hur ser ditt sparmål ut för 2012?

Svar: Som jag sagt tidigare så har jag inget konkret mål för 2012, utan jag kör bara på så får jag se vart jag hamnat i slutet av året. Men att uppnå nästa hundra gräns skulle sitta otroligt fint.

5# Får du många erbjudanden av företag eller liknande? (Vad gäller reklam osv)

Svar: Nej, har inte fått nåt alls.

Hoppas ni fick svar på det ni undrade över ni som frågat.
Ha en bra vecka!


/Pengar och Cash







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar