2012-05-24

Många bollar i luften

Tänkte göra en liten uppdatering om läget just nu.
Mycket saker har gjorts denna månad som kostat en del pengar, men det har varit värt varenda krona för mig för jag har haft det väldigt trevligt.
Är faktiskt lite osäker på hur mina konton ser ut just nu. Det blir en sak jag tar tag i imorgon.

  • Har haft utgifter på två hockey matcher i globen under VM turneringen som var.
  • Ska handla ett insektsnät idag så man slipper en massa flygande saker om nätterna inomhus.
  • Sen har jag en ny lägenhet på gång som är större än den jag har nu. Men det är några före mig i kön så hoppas inte alltför mycket. Men jag har visning idag eller imorgon skulle jag tippa. Om det skulle gå vägen så kommer mina utgifter öka ca 12.000:- per år. 
  • Kommer dessutom att behöva betala dubbla hyror + för flyttfirma. En kostnad av runt 17.000:- 
  Så allt detta gör att jag måste planera om mina fasta ränteplaceringar som jag skulle gjort imorgon idag. Kommer bli en liten mindre summa som jag låser än jag sa tidigare. För måste vara lite flexibel på den fronten tills jag vet hur allt blir.

Lön imorgon med, blir ingen superlön precis heller för den delen. Men lite kan jag nog sätta undan.

Återkommer nästa vecka beroende på hur allt går.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar