2009-08-23

Inför nästa lön

Dom här sista dagarna till lön har gått riktigt bra måste jag informera om. Jag har till och med över 100:- kronor kvar på kontot tills dess, och ändå har jag handlat två gånger plus att jag skämde bort mig med en pizza häromdagen för hela 52:- kronor.
Tror jag får en hyffsad lön på tisdag med så det känns ännu bättre.

Läste om att M ville ha ännu mer skattesänkningar. Ja det ger ju mig runt 200:- mer i månaden att spara så mig stör det inte precis. Hur ser ni på det?

2 kommentarer:

  1. Jag har inte funderat på det så mycket, men känner spontant att jag gärna skulle betala den skatt jag har idag, om bara pengarna går till rätt ändamål.
    Jag bor i en kriskommun där man drar ner på både det ena och det andra. Snart finns inte mycket kvar här och så är även mitt eget jobb i fara! /Tiana

    SvaraRadera
  2. Tiana: Ja det ser hopplöst ut i många kommuner tyvärr. Bara hoppas på att allt vänder.

    SvaraRadera