2009-09-29

Unna mig lite inredning och diverse

Nämde tidigare att det kanske skulle bli mer sparat denna månad. Nu kommer det inte bli så för att jag vill köpa lite saker till hemmet. Oktober kan bli en månad då jag inte sparar nåt alls med pga att det behövs införskaffas saker till hemmet. Men jag har ju faktiskt passerat mitt årsmål med råge måste jag ju säga själv. Hade ju satt upp ett mål på 50.000:- och det har jag klarat av för ett bra tag sedan. Känns rätt skönt att man kan luta sig tillbaka och inse vad man uppnått i år.

Läste just på Nordea`s hemsida att reporäntan väntas höjas snabbare än vad man trott tidigare. Det känns väldigt bra.

Kom just på att jag bara är 1.234:- kronor från nästa delmål. Nästa månad är det uppnått. Då ska den summan minst in på kontot.

2 kommentarer:

  1. Det tycker jag du gör rätt i att unna dig! //Tiana

    SvaraRadera
  2. Tiana: Tack, jo ibland måste man det för att orka vidare.

    SvaraRadera