2009-06-12

Pengar och Cash Inlägg 100#

Tänkte dra lite statistik om bloggen sen jag började. Kan alltid vara kul.

Antal Inlägg: 100
Antal kommentarer sedan start: 270
Antal röster på undersökningarna: 267
Antal undersökningar: 4
Antal sidvisningar: 11.813
Antal besökare: 7.311
Antal bevakare här på bloggen: 13
Antal månader som bloggen varit aktiv: 6
Antal gånger ordet pengar finns med i bloggen: Nej, det orkar jag inte räkna!

Kommer fortsätta blogga så länge jag tycker det känns kul. Får passa på att tacka alla som tittar in på bloggen och skriver och hör av sig.

/ Pengar och Cash

7 kommentarer:

  1. Jag blir så inspirerad till att spara och lägga undan pengar när jag läser din blogg.

    SvaraRadera
  2. Susanne: Tack! Det är jättebra tycker jag, fortsätt att spara.

    Nonhosonno: Tackar!

    SvaraRadera
  3. Det som är intressant, men lite tråkigt med ditt perspektiv på ekonomi, är att du är sparar mer än att investera eller generera pengar. Å andra sidan så har du även mer kapital än många andra bloggar som handlar om personer som har väldigt lite säkerhet att luta sig tillbaka på. Du spelar på det säkrare kortet och DET FUNKAR. Investeringar innebär självklart större risker men det verkar inte vara något som passar in på dig alls. Det tycker jag är högst intressant om än, som precis skrivit, lite förutsägbart :) Du verkar nöjd så det är ju bara positivt. Gör inget du inte är nöjd med så mår man bra i livet :)

    All framgång och välmående till dig från mig!

    SvaraRadera
  4. Grattis till 100-jubiléet!
    Vi hörs, Wi

    SvaraRadera
  5. Kristian: Tack för det! Jag kör på det säkra till stor del. Men kommer avslöja en ny sak lite längre fram.

    Wicke: Tackar!

    SvaraRadera
  6. Grattis till en välbesökt och läsvärd blogg!

    SvaraRadera