2010-07-26

Sparande Juli

Då var det ytterligare en rolig måndag som har börjat och jag fick ju min lön i fredags med, men har haft lite annat för mig under helgen så idag kommer min redovisning på månadens sparande. Årets högsta hittills kan jag meddela. Har haft lite räkningar som jag nämnde tidigare så det vart +9.348:- över som jag kan kasta in på mitt buffertkonto idag. Riktigt bra månad med andra ord och den kommer bli svårslagen.

Har även tittat lite närmre på Augusti månad och den ser väldigt ljus ut med måste jag säga. Kommer inte bli som denna månad men det blir en bra summa där med. Även September ser lovande ut.

Högermarginalen är uppdaterad!

Kul att det blev bra respons på mitt förra inlägg med..


8 kommentarer:

  1. Stabilt som alltid!
    Bor ni i hyres- eller bostadsrätt?

    SvaraRadera
  2. TMP: Jajjamen! Bor i billig hyresrätt.

    SvaraRadera
  3. Två dagar efter lön och redan har 2/3 av mina pengar flygit iväg! Skulle behöva ett bra buffertkonto samt en budget jag med tror jag. För mycket månad kvar i slutet av pengarna för ofta tyvärr!

    SvaraRadera
  4. Robin C: Ja du får lägga upp en budget och hålla dig till den. Det är absolut inte svårt att göra. Man vänjer sig med tiden! Det lovar jag!

    SvaraRadera
  5. Nice :9 Det rullar på som vanligt :)

    Jag är också väldigt nöjd med vårt sparande denna månaden 4600kr in på aktier och 2300k in på framtidskontot (som ett sparande till kommande räkningar, däcksbyte, service på bilen eller om något oväntat händer). Detta trots att jag är sjukskriven. Nästa månad blir inte lika bra då jag börjar med föräldrapenning, men 10% av inkomsten kommer ändå att sparas.

    SvaraRadera
  6. Fru S: Det var en bra summa det med! Alltid bra att ha undan lagt till saker som behövs framöver. Tänk om fler kunde tänka så..

    SvaraRadera
  7. Bra jobbat!
    har letat och letat efter denna bloggen..
    men nu hittade jag dig igen...

    kika gärna tillbaka:
    www.2tusenlappar.blogspot.com

    SvaraRadera
  8. Kattliv: Tack! Jaha okej. Ska titta tillbaks..

    SvaraRadera