2009-10-12

Fynd i kristider

Dagens kristider gör att man kan fynda saker billigare på många ställen då folk säljer ut saker pga finanskrisen och liknande. Har själv gjort fynd tidigare under året på olika köp och sälj sajter. Så om man letat efter nåt som man inte haft råd med eller letat efter en längre tid så är det en bra tid att kolla upp det nu. Tycker folk bara öser in annonser på internet just nu. Finns en del pengar att spara på det sättet.

Har en del saker som jag funderar på att sälja av själv. Så kanske sätter in nån annons framöver.

3 kommentarer:

  1. smart! Ska själv sälja några saker snart..

    SvaraRadera
  2. Jag håller med om detta helt och fullt. En massa annonser ute så det går att göra rejäla fynd! //Tiana

    SvaraRadera
  3. Jo, det är nog rätt tider att sälja saker. Jag blev av med min bil för ett tag sedan till ett betydligt högre pris än vad jag trodde från början.

    SvaraRadera